Main Menu

Assign modules on offcanvas module position to make them visible in the sidebar.

Our school

CO ROBIMY?

  • Jesteśmy dostępni. Tworzymy zespół, który jest wśród uczniów, rozmawia, zauważa, interesuje się nimi i ich sprawami, słucha, gdy jest dobrze i gdy jest trudno, aby wesprzeć. 
  • Rozmawiamy z wychowawcami i nauczycielami o mocnych stronach uczniów i obszarach wymagających wsparcia.
  • Obserwujemy uczniów w czasie wolnym i podczas zajęć, aby wspierać proces grupowy i rozwój indywidualny. 
  • Prowadzimy warsztaty dla klas w zakresie umiejętności społecznych, umiejętności uczenia się, rozwoju osobistego i ścieżki zawodowej oraz zgodnie z bieżącymi potrzebami grupy. 
  • Badamy uczniów pod kątem umiejętności społecznych, edukacyjnych i preferencji zawodowych. 
  • Wspieramy uczniów podczas zajęć specjalistycznych indywidualnych i w małych grupach zgodnie z rozpoznanymi potrzebami, a także podczas lekcji w klasie. 
  • Wspieramy rodziców w rozumieniu trudności edukacyjnych i emocjonalnych dzieci oraz w planowaniu systemowego wsparcia w rozpoznanych potrzebach. Omawiamy postępy, wskazujemy mocne strony i obszary do pracy. 

JAK TO ROBIMY?

Badania:

  • dojrzałości szkolnej – wszyscy kandydaci do klasy zerowej i pierwszej,
  • logopedyczne  – poziomu rozwoju kompetencji językowych uczniów szkoły podstawowej kl. 0-3,
  • rozwoju umiejętności edukacyjnych i społecznych (w odniesieniu do badania dojrzałości szkolnej),
  • inteligencji wielorakich – w celu określenia silnych stron i najważniejszych obszarów potencjalnego rozwoju – wszyscy uczniowie klas 7,
  • preferencji i predyspozycji zawodowych – w celu przygotowania uczniów do podjęcia decyzji o wyborze kierunku dalszego kształcenia – wszyscy uczniowie klas 8.

Zajęcia specjalistyczne: 

  • korekcyjno-kompensacyjne – usprawniające percepcję i pamięć wzrokową, słuchową, koncentrację uwagi, poprawiające umiejętności ortograficzne i grafomotoryczne,
  • psychoedukacyjne – indywidualne wsparcie i rozmowy pedagoga/psychologa
    w sytuacjach trudnych dla dziecka,
  • logopedyczne – terapia w zakresie wymowy, słuchu fonemowego (różnicowania dźwięków mowy), sprawności motorycznej aparatu artykulacyjnego, umiejętności komunikacyjnych,
  • o charatkterze socjoterpeutycznym – w małych grupach, rozwijające umiejętności społeczne, 
  • terapia integracji sensorycznej – kształtowanie przez ruch i dotyk podstawowych doświadczeń sensorycznych, 
  • zajęcia rewalidacyjne dla uczniów z orzeczeniem, 
  • wsparcie nauczyciela współorganizującego proces kształcenia podczas zajęć w klasie. 

Kontakt 

  • Zapraszamy do wcześniejszego umówienia spotkania w sprawie konsultacji lub porady.

Godziny pracy Psycholog-Pedagog-Logopeda

Renata Hegmit-Jarych

psycholog

renata.hegmit-jarych@spolecznaczworka.pl

poniedziałek —

wtorek 7.55-13.15

środa 7.55-15.10

czwartek 11.35 - 15.10

piątek 7.55 - 9.30; 13.30-15.10

Paweł Ziegenlaub

pedagog 

pawel.ziegenlaub@spolecznaczworka.pl

poniedziałek 9:30-11:15; 13:15-14:15

wtorek 8:00-15:30

środa 9:30-10:30; 12:10-15:10

czwartek 10:30-12:30;13:15-16:15

piątek 12:30-15:15

Karolina Lik-Kułacz

neurologopeda
pedagog specjalny

karolina.kulacz@spolecznaczworka.pl

poniedziałek 8:45 - 11:20 12:20 - 15:45

wtorek 7:55 - 14:30

środa 7:55 - 8:40, 9:30 - 15:30

czwartek 7:55 - 10:20, 11:20 - 16:00

piątek 8:45 - 15:30

Nina Downar-Zapolska 

pedagog
terapeuta SI

nina.downar-zapolska@spolecznaczworka.pl

poniedziałek 7:55-15:10

wtorek 9:30-12:55

środa 9:30-15:30

czwartek 7:55-12:55

piątek 8:30-12:50

Back to top